Strona główna

Strona główna

Tłok do silnika 9KM Honda GX270 177F OHV

0 Opinia(e) 

Tłok w komorze spalania silnika jest jednym z najbardziej obciążonych cieplnie elementów. Za sprawą jego konstrukcji składa się szereg właściwości wpływających na charakterystykę procesu spalania.

Pośpiesz się! tylko 99 produkty pozostały w magazynie!
40,00 zł
Bez podatku
W magazynie

Tłok do silnika HONDA GX270 o mocy 9 KM

Powszechnie stosowany w zagęszczarkach, agregatach, pompach, glebogryzarkach i innych urządzeniach budowlanych i ogrodniczych.


W zestawie z tłokiem:

  • sworzeń
  • zabezpieczenie sworznia

Główne zadania, jakie spełnia tłok:

  • uszczelnienie cylindra (wraz z pierścieniami)
  • przekazywanie siły pochodzącej od gazów do dalszych elementów układu korbowego
  • prowadzenie korbowodu w górnej części
  • sprawne odprowadzanie ciepła z powierzchni (denko tłoka) styku ze spalinami

Na odpowiednie warunki spalania w cylindrze ma wpływ również kształt tłoka, np. zawirowania mieszanki paliwowo-powietrznej. Tłok powinien być wykonany z lekkich materiałów, ale jednocześnie wytrzymałychodporny na ścieranie. Właśnie dzięki odpowiedniemu dobraniu materiału takie cechy jak rozszerzalność pod wpływem temperatury i właściwe warunki przewodzenia ciepła mogą być spełnione.

W obecnych czasach najczęstszymi materiałami na produkcję tłoków są stopy aluminium z dodatkami krzemu, magnezu, miedzi, niklu.

Co zapewnia wystarczająco niewielką wagę. W efekcie cały układ korbowo-tłokowy jest znacznie mniej obciążany siłami bezwładności. Przekłada się to również na dłuższą żywotność silnika oraz lepsze osiągi



Gwarantowana jakość, Gwarancja 12 miesięcy producenta! 
Nasze produkty podlegają ścisłemu nadzorowi produkcji, co daje pewność i niezawodność w pracy oraz najwyższą jakość wykonania!



Dlaczego My?

Barracuda - agregaty pradotworcze

Szczegółowe odniesienia

EAN13
5903766494418

Może ci się spodobać również

Komentarze

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz swoją opinię

Tłok do silnika 9KM Honda GX270 177F OHV

Tłok w komorze spalania silnika jest jednym z najbardziej obciążonych cieplnie elementów. Za sprawą jego konstrukcji składa się szereg właściwości wpływających na charakterystykę procesu spalania.

Napisz swoją opinię