ZWROTY I REKLAMACJE
ZWROT
Towar zakupiony przez konsumenta na www.barracuda.sklep.pl lub na platformie allegro podlega zwrotowi.
W pierwszej kolejności należy wypełnić Formularz zwrotu, zawierający oświadczenie o odstąpieniu od umowy i do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki wysłać go na adres biuro@barracuda.sklep.pl lub dołączyć do przesyłki ze zwracanym towarem.
Następnie do 14 dni od dnia odstąpienia od umowy należy zwrócić towar:
A. Wysyłkowo do sklepu internetowego
Towar należy zwrócić przesyłając go wraz z wypełnionym formularzem na niżej podany adres:
Barracuda.Sklep.pl
ul. Sprzeczna 9
62-002 Suchy Las
B. Osobiście w Sklepie
Należy zgłosić się do sklepu wraz z dowodem zakupu.
Zobacz gdzie znajduje się sklep
Kiedy uwzględniamy zwroty
Zwracany towar powinien posiadać oryginalne opakowanie producenta, powinien być kompletny, nie może nosić śladów użytkowania przekraczającego zwykły zarząd rzeczą.
Towar powinien być zwracany w opakowaniu, w którym został doręczony do Klienta. Jeśli nie jest to możliwe należy tak zabezpieczyć przesyłkę zwrotną, aby nie uległa zniszczeniu w transporcie.
Jeżeli zwrot obejmuje towar zakupiony w promocji w której rabat naliczany jest od wartości lub ilości towarów na paragonie, zwrotowi podlegają wszystkie towary, które obejmuje dana transakcja.
REKLAMACJA
W celu zgłoszenia reklamacji Prosimy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami:
KROK 1 Wypełnić oraz wysłać Formularz reklamacji dostępny na stronie internetowej sklepu
KROK 2 Wypełniony formularz wydrukować oraz podpisać
KROK 3 Przesłać reklamowany towar wraz z wypełnionym papierowym formularzem oraz dowodem zakupu na adres:
Barracuda.Sklep.pl
ul. Sprzeczna 9
62-002 Suchy Las
Zwrotów od przedsiębiorców nie przyjmujemy, powyższa informacja dotyczy wyłącznie konsumentów.
Reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni. O decyzji Rzeczoznawcy zostaną Państwa powiadomieni drogą mailową.